‘Bring Back More’: Cristiano Ronaldo is het nieuwe gezicht van American Tourister in 2018

Dinsdag 20 februari 2018 — Dynamisch, stijlvol en zelfzeker. American Tourister, het wereldwijde, modieuze, en jonge koffermerk is verheugd om aan te kondigen dat internationaal voetbal- en fashionicoon Cristiano Ronaldo de nieuwe brand ambassador voor 2018 is. Het is een eer om samen te werken met de vijfvoudige winnaar (en recordhouder) van de FIFA Ballon d’Or Award,  huidige topspeler van Real Madrid en aanvoerder van de winnende Portugese nationale ploeg tijdens het UEFA EK voetbal 2016. Vlak voor de voetbalgekte toeslaat, voor de start van de FIFA World Cup in Moskou op 14 juni 2018, maken American Tourister en Cristiano Ronaldo hun unieke samenwerking bekend, met de ‘Bring Back More’ campagne. Hou je klaar, want deze campagne verovert binnenkort het internet en sociale media.

American Tourister, wereldwijd bekend van de hippe, kleurrijke en betaalbare reiskoffers en –tassen, presenteert internationale voetbalster en fashionicoon Cristiano Ronaldo als gloednieuwe brand ambassador. Een match made in heaven. Ronaldo reist de hele wereld rond en is naast een van ’s werelds grootste voetbalsterren een echt stijlicoon. Ook naast het veld inspireert hij meer dan 300 miljoen volgers via sociale media. Zij kunnen dit jaar de reisavonturen van hun voetbalheld met zijn Soundbox koffer van American Tourister volgen. De rode lijn doorheen de campagne: ‘Bring Back More’. Cristiano roept op om souvenirs, herinneringen en memorabele ervaringen die je tijdens het reizen verzamelt te koesteren. In de campagne video is onder meer te zien hoe de voetbalster op de luchthaven mee de bagageband opstapt, omdat hij zijn Soundbox-koffer niet wil afgeven aan de incheckbalie.  Maar waar het vooral om draait, is de cliffhanger aan het eind van de commercial. Wat heeft Ronaldo meegebracht van zijn meest recente trip? Via social media kunnen fans een gokje wagen met de hashtags #AmericanTourister en #BringBackMore.

Een unieke samenwerking met een inspirerende boodschap.

Jonge reizigers zijn vaak op zoek naar authentieke ervaringen en onvergetelijke verhalen als ze de wereld rond trekken. Door de herinneringen die ze verzamelen, bouwen ze een bruisend leven vol betekenis op. Cristiano is erg enthousiast over de campagne: ‘Ik ben verheugd om in 2018 de brand ambassador van American Tourister te zijn. Ik hou van de actieve levensstijl die American Tourister uitstraalt. Ik reis zelf bijzonder veel en hou van kwalitatieve koffers die je toelaten je eigen persoonlijkheid uit te drukken. Het was bijzonder aangenaam om samen te werken met Augusto de Fraga en ik kijk alvast uit naar de reacties van de fans op de commercial die we samen hebben gemaakt. Ook regisseur Augusto de Fraga vindt het motto ‘Bring Back More’ bijzonder inspirerend. ‘Cristiano is pure wereldklasse: hij is professioneel, toont ontzettend veel inzet en de authenticiteit spat van het scherm. Vooral de clifhanger op het einde zal gesmaakt worden door de fans!’, aldus de regisseur.  Arne Borrey, President van Samsonite Europa, is trots op de samenwerking: “Het is fantastisch om Cristiano neer te zetten in onze laatste campagne van American Tourister. Hij representeert de waarden en avontuurlijke persoonlijkheid van het merk en de Soundbox collectie. De marketingcampagne en commercial zijn uitstekend en kwalitatief. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking American Tourister naar een hoger niveau zal tillen.”

Het is alvast uitkijken naar de 4 gloednieuwe en trendy kleuren van de Soundbox spinners : Golden Yellow, Spicy Peach, Deep Mint en Denim Blue. Beschikbaar via American Tourister verkooppunten en via www.americantourister.be. Adviesverkoopprijs vanaf € 129,00

Meer informatie of beelden nodig? Geef me gerust een seintje via charlotte.van.bladel@oserieux.be